მარკეტინგული გეგმის შემუშავება

მარკეტინგის ქვეშ იგულისხმება ყველაფერი, რასაც მეწარმე აკეთებს მომხმარებლის მოთხოვნილებათა დასაკმაყოფილებლად და შესაბამისად მოგების მისაღებად.
მარკეტინგული გეგმა დაგეხმარებათ, დაადგინოთ, თუ რა საჭიროება და მოთხოვნილება აქვთ მყიდველებს, რა სახის პროდუქტი/მომსახურება უნდა შესთავაზოთ მათ, რა ფასი უნდა დაადოთ თქვენს პროდუქტს/მომსახურებას, როგორ უნდა მიაწოდოთ პროდუქტი/მომსახურება მყიდველს, როგორ აცნობებთ მათ თქვენი პროდუქტის/მომსახურების შეთავაზებას.
მარკეტინგული გეგმა, როგორც წესი 1 წლის პერიოდით დგება, თუმცა შეიძლება უფრო დიდი ხნითაც შევიმუშავოთ.